Snart så...

Börjar vår lilla minisemester.. vi drar på torsdag!
Som vanligt då över middsommar åker vi till Skara Sommarland!
Ett omtyckt resmål för våra barn!
Det är ju även ett billigt allternativ, då vi ligger på kampingen i tre nätter och 2 dagars inträde för
2 vuxna och 2 barn för inte 2000 kr. Och barnen har skit kul, får se hur de blir i år nu börjar ju ändå prins R bli stor så det kanske inte går och åka dit något mer år..
Vi har lånat Ts farbrors husbil som vanligt då och bara de tycker ju killarna att de roligt!
Blir ju debut flr lilla A dock får se hur det går!

Nä nu har jag bara 8 veckor kvar av semestern..
jaja, snart börjar jobbet igen.. och då e jag studerande. just nu känns det sådär. Lite pirrigt! Men det ska nog bli bra , hoppas jag! :S

Nä nu ska jag ta mina små söta änglar som bråkar med varandra som vanligt!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0