Kvafffffftttt!!!

Usch, va de e kvalmit ute!
inte gott allt, man blir ju så klibbinf och äklig så de e ju inte klokt!
Åskan och blixen går ju över oss hela tiden nu ju, vill ju inte ge sig! jag kan tycka att det kan vara mysigt men åska.....när den är på bra avstånd! inte när den är precic över en och dundrar och blixtar! men nu har den get sig för tillfället!
sitter och väntar på att få åka och hämta M, skulle vilja gå och lägga lilla A en stund...eller rättare mig en stund men det funkar visst inte så med 3 barn! :/
Ja,ja sova får jag väll göra när barna e utfluggna....om sisådär 20år! ;)

nä får väll ta tag i dagen städ så jag kanske kan få slippa den under helgen!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0