inte en vanlig tisdag ändå!!!

Ja, inte var det en vanlig tisadag ändå!!
Jag och små <3 åkte till morfar och grattade honom igår!
Fick kaffe och jätte god tårta!

Sen fort som f-n hem med ungarna till T, trodde jag! Fick allt ta med mig 2 av 3 gossar till boxnings träningen!
Kan ju säga att de skötte sig väl så där bra! :( de bråkade ju ialla fall inte men vad de har öronen till, det vet jag inte... för lyssnade gjorde de inte!
Igår köde vi fotboll som uppvärmning, där "spelade" vi i godan ro. när det in kommer 2 damer och 2 herrar.
De va ifrån Svenska dopingförbundet...eller vad de nu heter!
Vi blev slumpmässit kallade på dopingkoll! vi skulle få kissa i en burk, och de gick ju så där bra!
Eftersom jag har fött tre barn så finns det inte en "pakning" som är hel här så jag hade ju just kissat innan  de kom!
Haha, så nu har man gjort de också! ja hittar de något i mitt kiss så kan dom ju tala om de för mig för jag som e så "muskel-lös" har ju inte tagit något kostigt. men de va gött otrevligt att ha någon som stod och tittade på en när man ska kissa, jag som knappt kan kissa när sambon e mä! :S

Idag har jag och de 2 små prinsarna åkt till tippen med en massa trädgårs röj, jag körde med släp.
 F-n va jag e bra!  Det är väl inte så att jag e orolig för att jag inte ska klara det jag bara inte har velat, T har ju gjort de så bra! :) Gick ialla fall hur bra som helst!

Senare i kväll ska vi iväg och hämta husbilen!
Så det ska packas och göras iordning med allt idag, så de e bara för oss att åka när T slutar jobbet imorgon!
Ser så fram imot att få åka iväg bara vi 5!
vill nog helst stänga av mobilen också men då lär väl mamma få spel när hon inte får tag på mig!
Jag e ju bara 30 år och kan inte ta handom mig och min familj själv! (ironisk)!

Nä ska ner och hänga tvätt nu så vi kan få lite rena klädder med oss!

P&k

får se om jag hinner skriva något innan vi åker!
om inte Trevlig Midsommar på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0