För 1 år sedan....

Ja, då kom lilla Alex till värden!
Goa, underbara ungen min!
Tänkt va fort de gått!
GRATTIS!

Har bara ta´t de lungt nu dessa dagar man har varit långledig!
har försökt att göra lite här hemma men det är inte många knop man gör!
Det är ju bara gått att inte göra något alls ju!
Så imorgon e de dax igen att börja jobba, men eftersom jag jobbar på en skola så börjar ju min semester
om 5dagar! hur gott e inte de då!
Snart börjar min 9 veckors långa ledighet!
Sen till höstern har jag ju sökt mig till Vuxenutblidningen eller vad det nu heter nu för tiden för det heter väl inte KOMVUX längre!

Helvete vilket väder det är idag då åskar och blixtrar som bara den perjodvis!
sen en stund senare är det sol...och nu spöregnar det!
Blir inte klok på detta!
Hoppas det inte regnar imogron när jag ska cykla till jobbet! :(

nä, ska ge mig för dagen!
Ska sätta mig hos min söta sambo!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0