en helt vanlig tisdag...

Eller?
Ja, här händer det inte mycket!
Lilla prins A sover i kärran, Prins M e hos dagmamman, hon ville låna honom lite!
Och stora Prins R hör jag här utanför med tremäningen och leker!
Sötaste sambon e på jobbet... så här sitter jag i min ensamhet!
Gott!
Inte e de en helt vanlig tisdag heller för den delen!
Idag e de pappas 56år dag!
Hipp hipp hurra!

Om 2 dagar e de långledigt, vad jag längtar! ska bli sååå gott att bara få vara med familjen och pyssla om varandra, och då menar jag varandra inte bara jag som pyslar om dem utan de ska få pysla om mig me!
så de så!

Ut på äventyr ska vi me, men de berättar jag mer om när vi kommer hem!
Nä, får väl försöka börja med lite mat till mig och prins R, ja får väl göra lite till tremäningen mä om han vill ha!
P&K


Kommentarer
Postat av: M





Var gärna med i min & min kompis fototävling med temat porträtt (: http://bloggilito.blogg.se/2011/june/fototavling-by-bloggilito.html#comment

2011-06-21 @ 20:04:31
URL: http://ofourblog.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0