3 dagar kvar!

Om 3 dagar går jag på semester!!
Hur underbart e inte de då!
WOOOHOOO!
9 veckors ledighet blir det!

går bra segt på jobbet nu bara! suck blir inte många knop gjorda nu kan jag säga!
men men snart så ska vi lata oss, eller ja, jag och barna ska lata oss T har 5 veckor kvar tills han
har semester, kan vara tröttsamt att vänta på honom också för den delen!

Jag har börjat följa en blogg om en tjej som slås för sin dotter, pappan värkar ju inte frisk någonstans.
Och de gör så ont i mig när jag läser om hur de har det och tänker på min egna lilla prins R!
Hans pappa slås inte alls för honom, knappt att han vill träffa honom ju!
Men jag får se de så här, Jag får allt de gottiga alldeles för mig själv!

It´s his lost!
Jag hoppas bara att prins R ser det så också när han blir äldre!

Nä nu ska jag snart ner till Norrtull och kolla på arbetsklädder!
c u

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0