2ggr

Inte illa.. bloggar 2ggr på en dag! wow!
nä, skulle igentligen berätta om vad M gjorde igår! får göra en lång historia kort!
Han och kompisen rymde!
De skulle gå till Caprikiosken och handla godis fast jag hade sagt NEJ!
När de kom dit hade de inga pengar med sig och den första de fick se var kompisens mamma och henne ljög M och sa att de fick gå för mig!
Kan säga att jag hade hjärtat ihalsen och gråten var jätte nära! De minuterna känndes jätte långa!Usch!
nog om det!

Vilket underbart värder vi har j´haft nu i två dagar! Fast idag blåste det lite, men det kan bara vara gött så att kroppen inte får en så stor chock när värmen och solen väl e framme på allvar! 
 
6 arbetsdagar kvar nu!!WOHOO!
Va gött de känns!! helt underbart!
Och på måndag fyller lilla A 1 helt år!
Oj,oj va fort det går!
känns helt konstigt att de har gått så fort, de eju min bebis som fyller år! han som e den sista och ska få vara min bebis så länge! men ioch för sig så e ju R min stor kille och han e nog min bebis än han också!

stakars barn!! uj,uj uj!

nä, nu e de natta för min del!
tar med mig min sexy boy och går och lägger mig!

NattiNatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0