smal och fin....

...har jag tänkt att bli inför sommaren!
Eller rättare sagt smalare än vad jag är!
Går till och från jobbet varje dag, nu är det dock inte långt till jobbet tar väl max 7min dit.
Tisdagar och fredagar är jag på motions boxning!
så j*vla roligt de är! Har värkligen hittat min grej där!
På onsagar går vi ifrån jobbet och simmar en halvtimma, betalt då naturligtvist! Får vist göra det inom kommunen. Och eftersom vi på städet får ju frisimkort så ska man väl föröka annvända det också!
Appropå baduset så hade jag tänkt att ta med mig Melvin och Alex dit imorgon vid halv två tiden, Rasmus är där med skolan sista lekt. så då passar jag på och går dit en stund men vem vet det kanske bara blir en engångs händelse!
Funderar på att ta en sväng hem till mor och far sen, T ska ändå stå i cafiterian på ishallen i kväll, 18,00 tills matchen slut!
Usch, de sa jag med en gång att de vägrar jag stå! och eftersom jag får ta alla möten på skola och dagmammor så kan T gott ta alla sport aktiviteter! :) hihi
 nä tvätten i källaren ropar vist på mig så det är väl bäst jag går!!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0